Stanna kvar under täcket...

...något jag hemskt gärna hade gjort idag om jag hade kunnat, fy så förkyld man kan bli. Prrrutt säger jag bara!!!

Igår höll jag på och arkiverade och skrev ut min gamla blogg. Det var en hel del som man hade hunnit skriva. =) Kul att ha kvar oxå eftersom det är lite som en liten dagbok min blogg.

Sen försökte jag komma på olika lösningar för att lillskiten inte skulle bli så ledsen när han ska ta sin medicin, hostmedicin och Ipren funkar bra, men så fort det kommer till penecillinet så tvärvägrar han, dessutom är det ju inte lite han ska ta heller...10ml, 3 ggr/dag...jag lyckades iallafall hålla honom vid gott mod vid de första 5 ml, men sen blev han ledsen iallafall =( men det är ju alltid något, i förrgår började han gråta bara han såg att vi tog fram flaskan. Idag kanske det går ännu bättre =)

 
(bilden lånad från nätet)


Kommentarer
Postat av: Jane

Vad kul att du har bytt bloggforum eller vad det heter.

Och vilken fin bild på dig pluttan.

Nu ska jag iväg till min stor gosa och äta på hennes restaurang.

Kramar i massor / Syrran

2011-02-22 @ 10:40:56
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0