Sommar, sommar, sommar....

Härligt med sommar =)

Men nu är det så mkt att göra hela tiden så jag hinner inte med att skriva mycket här tyvärr. Nu har knoddarna sommarlov från dagis. Jag har oxå sommarlov denna vecka ;)

Tyvärr har jag oxå haft ofrivilligt sommarlov innan med, för att man har med myndigheter att göra...suck!!!

Hoppas de får sina feta arselen ur och skärper sig så man kan sätta igång med firman nästa vecka... I höst blir det jobb på två ställen, mitt gamla jobb och salongen, så det kommer att bli kul, men tufft =)

Just nu är det hötider så idag blir det till att lassa in hö på skullen, om vädret tillåter iaf, ser lite väl mulet ut just nu, men är det bara uppehåll så är det bra... =)

Skönt i alla fall när våren o sommaren kommer försvinner förkylningarna =) Nu var det faktiskt ett bra tag sen ungarna var dåliga och det är ju suuuperskönt.

Nej nu blir det en kopp kaffe till o en treo för att försöka bota en illmarig huvudvärk...

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0