Lillskiten fyller 2 år idag!! =)

Vad tiden går fort, tyckte inte att det var så länge sen han kom till världen i en rasande fart ;) och idag fyller har 2 år (tycker fortfarande att han är min lilla bäbis).

Vi firade honom redan i söndags, men de fick varsitt paket imorse med, varsin liten badbåt med jetmotor.... glada miner blev det och jag fick lova dyrt och heligt att de skulle få bada på kvällen, tyvärr blev jag sen hem från skolan, men farmor var så snäll och ombesörjde den saken. Sen fick jag ivriga recensioner när jag kom hem om hur fort de åkt hur högt de låtit osv osv osv =)

Nu ligger de o sover, de har blivit jätteduktiga på att somna själva, efter att man läst saga, pratat liten stund och nattat =) jätteskönt för mig som hinner med lite mer här hemma då =)

Nu ska jag gå ut och natta tottarna oxå, sen blir det lite plugg och sen nattning för mamman med... Natt, natt!!

Kommentarer
Postat av: Kort

Visst går det fort...snart traskar de till skolan ;)

GRATTIS till lillplutt <3 kramar från moster

2011-05-04 @ 11:37:07
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jane

Hälsa grattis från moster dilldill.

Kärlek och kyssar till er alla / Moster Dilldill

2011-05-05 @ 00:49:12
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0