Livet susar fram... och jag rusar efter

Det är verkligen full rulle nu med allting, hinner knappt med att titta på datorn en gång, eller ja det var kanske inte riktigt sant eftersom jag gör min reklam själv och så lite jobb med hemsidan, fast den tror jag att jag ska leja ut. När man inte jobbar med webbdesign kontinuerligt så är man ganska snart ute ur spelet, fattar nada av dagens program och har inte riktigt tid eller ork att sätta mig in i det heller om jag ska vara ärlig.

Allt kräver sin tid, och just nu så bara snurrar det i skallen av allt som ska göras, ett liv hemma med barnen, ett ute på gården o med djuren (fast dessa hör ju ofta oxå ihop), ett med firman och ett med jobbet...man känner sig lite scitzofren ibland.. ;) Är dessutom lite trött just nu då älsta sonen är mitt i någon trots av något slag, och han kämpar verkligen... Det tar ju en hel del på en faktiskt, men jag läste någonstans att trots går alla barn igenom, mer eller mindre märkbart, men att det var ett sundhetstecken... såå, shit vilket sundt barn jag har =)) Nä skämt o sido, han är go, o lillen med såklart  =)

En mycket positiv detalj i livet är att jag nu går utan kryckor och går jag myyycket långsamt kan jag gå utan att halta =)). Och en konstig sak är att jag lääääängtar efter att få rida igen.... massor faktiskt... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0