Marknad

Idag blir det att åka på marknad en liten stund, orkar nog inte så länge men känner mig ändå något bättre idag, det går i vågor hela tiden, man kan känna sig nästan helt bra på fm och sen på em vara helt däckad. Konstigt! Fick iallafall tabletter igår som oxå hjälper till, sinova forte receptfria på apotek. Så jag hoppas verkligen att det ger med sig snart.

Igår var det vila och kurering som gällde hela dagen. Nu var jag såå glad över min lilla bärbara för jag kunde ha den i knät och titta på bl.a. lite intressant nailart. =)

Kommentarer
Postat av: Kort

Ta det lugnt, men idag är det ju inte kallt, tror att frisk luft är nyttigt...vi har nollgradigt och regn...

Ha en fin lördag...kramar

2011-02-26 @ 12:01:08
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Evelyn

Hoppas det var en mysig marknad. Jobbigt att det svänger så, tyvärr är det ju ofta framåt eftermiddagen/kvällen mar blir sämre...



Kram och krya på dig!

2011-02-26 @ 18:08:17
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0