Naglar...

Kom på igår kväll att jag skulle kolla lite på nagelklipp på youtube...skulle jag inte ha gjort, blev sittande till sent in på natten och fixade naglar.
Kom på en design som jag trivdes med, men jag kom på att jag inte har någon bra pensel att dra tunna streck med så det blev som det blev. provade med lite olika färgkombinationer och nu vet jag inte vilken jag ska välja... Var dock tvungen att göra lite längre naglar än jag brukar ha, och ni skulle se mig nu när jag sitter och skriver o svär, för jag kommer ju åt alla möjliga tangenter utom dem jag tänkt mig. Tar dubbelt så lång tid än vanligt att skriva.

För en stund sen när jag skulle göra kaffe tog vattnet slut igen....grrrr!!! Det har ju iofs varit riktigt kallt inatt, hoppas bara att det inte är pumpen eller att det frysit till ordentligt, utan som förra gången släpper av sig självt.

Här kommer några bilder på naglarna.
egen design



Egen design

Egen design


Kommentarer
Postat av: kort

Wow, det blev ju supersnyggt, bara att inhandla tunnare penslar då ;)

Håller tummarna för att inte något frusit...

Kramar från storasyster

2011-02-23 @ 15:16:39
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jane

Nu tittar jag in igen och kollar om det var nåt nytt här.

Kramar i massor / Moster Dilldill

2011-02-23 @ 18:37:58
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0