...och så andra handen

Jag är totalt såld på det här, shit va kul det är =)
Här kommer andra handen, den svåraste eftersom man måste måla med vänstern...huh..
Tyvärr blev inte bakgrunden lika gnistrande som på de förra bilderna eftersom det nu är mörkt o kallt ute ...hihi,
men vad svårt det är att fotografera sina händer, svårt att få närbilder o bra fokus...hmmm



Observera den oerhört glamorösa och vackra bakgrunden ;) det var bäst ljus här så det fick bli som det blev.
 






..och vattnet är tillbaka =).

Kommentarer
Postat av: Jane

Ojojoj !!!

Vad snygga dom blev !

Min yngsta plutta tycker att dom du gjorde först var snyggast.

Jag tycker att dom nya var bäst.

Fast båda var SKIIIIT snygga.



Kramar / Moster Dilldill

2011-02-23 @ 21:59:21
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Evelyn

Dessa föll mig i smaken bäst, men jag är imponerad över ditt hantverk, med fel hand dessutom! Ojoj, när jag målar vänsternaglarna är jag glad om det inte blir kladd utanför nageln, haha! (vänsterhänt)



Har barnen varit fascinerade av dina fina naglar?

2011-02-23 @ 22:17:14
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: kort

Åhhhh...förstår dig så väl när man hittat något riktigt roligt och tiden bara rusar iväg...och....det finns så många ideér kvar att pröva...har tyvärr varit såååååå trööööööttt så många ggr i mitt liv för precis som Alfons Åberg så "jag ska bara" och klockan ramlade iväg =) och det blev allt för snart morgon och små barn vaknade och var ruskigt pigga ;)

Kramis

2011-02-23 @ 22:51:39
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0