Åter tillbaka i verkligheten =)

Känns som man varit på en annan planet ett tag, planeten Migrän & snor, börjar bli lite bättre från förkylningen nu iallafall =) om bara huvudvärken kunde släppa oxå så skulle det nog kännas rätt så bra faktiskt. Men nu är det mycket som ska fixas om allt ska klaffa och tillråga på allt är det nu sportlov, vilket inte är så otrevligt i sig om det inte vore så att mina knoddar ej är på dagis då...

Mina knoddar har nämligen en tendens att hur lugnt det än är, tar man telefonen och ska ringa så blir det liv, slår nästan aldrig fel. Men igår kunde jag faktiskt ringa flera viktiga samtal utan att de var bråkiga. =)

Fortsätter idag + att jag ska skicka in anmälan till kursen, nu får det alltså bära eller brista. Känns väldigt spännande, jättekul, men samtidigt oxå lite läskigt, fast ändå mest bra. Men det skulle kännas bättre om allt till kursen var ordnat helt och fullt, men jag får jobba på det.

Har beställt ett penselset som jag hoppas kommer idag eller imorgon, då kan jag göra lite mera naildesign =)

Här är lite bilder på olika nailart:
(Och ja jag har ett lösfinger hemma, har inte alla det? haha)


Hoppas det syns, verkligen jättesvårt att göra naglarna rättvisa med kameran, skulle behöva en kamera med bättre kapacitet tror jag. Har svårt att zooma in så mycket som skulle behövas.


Kommentarer
Postat av: Jane

Tack för att du skrev så fint inne hos mig min härliga älskade lillsnorpa!!!

Vad bra att det får bära eller brista TJOHO TJOHO det här kommer att bli JÄTTE bra JIPPIE.

Vad fina naglar du har gjort! Du är verkligen super duktig.

Älskar dig så / Moster Dilldill

2011-03-01 @ 09:39:48
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Kort

Håller tummarna nu! Klart vi har lösfingrar hemma ;)

Naglarna är supersnygga...Ha en bra dag, kram.

2011-03-01 @ 10:03:32
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Evelyn

Oj de är verkligen jättefina!!



Men det där fingret, haha, det ser väldigt läskigt ut. Som styvmoderns finger när hon är utklädd/förvandlad till gammal tant i Snövit. =)

2011-03-01 @ 22:31:34
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0