Bråda dagar...

Har varit två intensiva dagar.
I måndags var vi och kollade in salongen och de som arbetar där. Vilket underbart gäng, och stor och luftig salong. Kommer att bli superbra där jag ska sitta =) Längtar!!!

Igår åkte vi till storstor stan. jag fick mitt hår fixat av bästa frisören som finns = syrran. Är såå nöjd =)
Målade hennes naglar som jag fixade för en dryg vecka sen. En av årens nya färger grön blev det + lite blommor och stenar =)



Så klart glömde jag kameran men det var denna målning som jag hade tidigare så här kommer kort på det.

Kiddsen lekte med världens bästa "lekfarbror" nämligen systers snälla "gube" och han lär nog ha sovit gott inatt .. hihihi...

Idag bär det av till dagis igen snart, sen försöka prioritera vad som ska göras först av alla måsten =)

Kommentarer
Postat av: kort

Vad roligt att det var en fin salong...är så glad för din skull =)

Fin blev du i håret oxå :)

Kramar

2011-03-23 @ 10:03:04
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Babs

Så kul att du blev nöjd med din del av salongen.

Jättesnygga naglar.

Kram

2011-03-23 @ 20:08:07
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0