En hel natts sömn...

har det blivit för knoddarna sov gott hela natten inatt...så skönt =)

Satt o knåpade lite med design till en ev logo igår. Hade två nya målningar jag hade velat testa på naglarna oxå, men va sjutton, känns som man är helt galen, kan ju inte byta lack varje kväll...det senaste har suttit i två dygn lixom ;)

Igår fick jag vara både rörmokare och mekaniker och fixa stopp i rören och laga tvättmaskinen =)

Har öppnat en liten glipa på fönstret på övervåningen, började redan bli varmt där uppe, inte konstigt vi måste ha AC där uppe på sommaren, men det var sååå mysigt att vakna till fågelkvitter =) Vilken härlig tid som kommer nu, våren är så underbar =)

Kommentarer
Postat av: Kort

Hoppas knoddarna är bättre idag, visst är det härligt nu, man känner att våren sakta tar över =)

Ha en fin dag goa lillasyster, kramar

2011-03-17 @ 09:14:27
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Babs

Har du någon lokal som du ska vara i sen och fixa naglar på folk?

Vad jag förstår så håller du på att öppna eget, är det enbart uppbyggnad av naglar du ska ägna dig åt?

Kram från nyfikna Babs!

2011-03-17 @ 09:48:38
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Jane

Vad duktig du är snorpan !

Jag hade ju blivit galen om det skulle krångla med rören.

Ser fram emot dina nya målningar...

Kramar i massor / Moster Dilldill

2011-03-17 @ 10:03:28
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0