Fredag & helgen stundar

Igår var vi iväg o köpte dynor till altanstolar o soffor, jättefina o till bra pris dessutom =) dessutom blev det rullgardiner till övervåningen för att få bort lite av ljuset och värmen där uppe, solen ligger på hela dagen där uppe vilket gör att det blir varmt redan nu fast det inte är någon värme ute än. Markiser står oxå på tapeten att sätta upp i sommar, tror vi har pratat om det varje år, men nu sover vi ju där uppe så i år är det ett måste.

Igårkväll var det nagelverkstad igen, satt o fnulade med lite nya ideer. Numer blir det inte så mycket nagelsnack här, men desto mer på min nagelblogg för de som är intresserade =) JH Nageldesign, ligger som länk här på sidan. Men jag kommer nog inte ifrån det helt eftersom det är en stor del av mitt liv just nu =)

Barnen verkar (peppar, peppar) ha klarat sig än så länge från de svinkoppor som går på dagis just nu, men jag var lite orolig när Lillfisen i förrgår hade en plita på kinden, men den har nästan försvunnit idag. Men man ska nog inte ropa hej än...

Äntligen fredag igen och helgen stundar. Ikväll blir det fredagsmys och idag är det dags att börja med tvätt o städning lite så det blir liiite ledigt i helgen. Dessutom måste vi åka o handla lite mat.

Tjejen har varit ute några gånger, det verkar funka bra och hon är väldigt noggrann. Igår hade hon med sig sin systerdotter som fick rida lillen... Perfekt!! och när jag kom ner till stallet på kvällen var det så superfint. Noggrant mockat, sopat...gissa om jag blev glad =) På söndag skulle vi ta en genomgång av stallet o maten, hade sagt att hon kunde komma ut denna vecka och greja med Vilden och jag skulle ta stallet men hon har mockat o grejat ändå och det bådar gott tycker jag =)

Ha en jättemysig fredagkväll och helg!!

Kommentarer
Postat av: Jane

Ha bästaste Fredagen du oxå ...

Kramar i massor /Moster / Dilldill

2011-03-25 @ 08:06:08
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0