Ingenmansland..

Nu är det då helt klart, platsen är bokad och jag startar på kursen 4 april och nu blir det naglar, naglar och naglar för hela slanten. Det kommer att bli supertufft, långa dagar 9-18 + resvägen till huvudstaden, gubbe börjar dessutom i samma veva att jobba borta en hel del så det blir mycket pusslande för att få ihop det med barnen och gården o alla djur, men det är inte så lång tid ändå, totalt 7 veckor sen är jag klar. Men ojjj vad kul det ska bli samtidigt. Jag har fått sån otrolig energi. Det är så underbart.

Igår var vi och grattade farfar som jag berättade lite kort om i förra inlägget. Det var så mysigt. och farmor hade haft storbak och gjort massor med kaffebröd, kladdkakor, bullar, muffins och jättefina cupcakes.

Idag märkte vi tyvärr att vovve har ont i ett ben, hoppas att det är lite tillfälligt, men vi misstänker att det är hans dåliga ben igen, han har ju sprungit omkring som en tok ute de senaste dagarna och risken att han har trampat snett igen är ganska stor. Men han har fått medicin idag så vi får se hur det artar sig.

Kommentarer
Postat av: kort

GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS, Vad kul....kramar

2011-03-03 @ 09:27:11
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jane

Vad härligt !!!!!!

Kramar i massor. Moster/ Dilldill.

Ringer dig sen.

2011-03-03 @ 09:40:45
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0