Lillfisen ringer upp...

Var ute och försökte få fyr i pannan, som av någon anledning var lite svår idag. Då ringer mobilen, moster som ringer och frågar vad jag gör. Visade sig att Lillfisen lyckats ringa upp henne på vanliga telefonen...haha..
Har ju dörren öppen så jag hör dem från köket men det hade verkat så lugnt hela tiden, fast det är ju oftast då man ska bli lite vaksam oftast ;)

Idag blir det en fix och städdag. Vackert väder även idag...Hääärligt!

Storplutten stod vid fönstret igår och sa att nu går solen ner mamma, när jag gick och tittade så såg jag en helt underbart stor rund och alldeles gul måne bakom träden. Vi stod och tittade på den en lång stund innan det var dags för plutten att gå upp och sova. =) Ångrar att jag inte tog något kort.

Kommentarer
Postat av: Jane

Gulligaste lillplutt !!!

Hoppas att han gör om det.

Kramar i massor / Moster Dilldill

2011-03-20 @ 11:01:53
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Kort

Jag tog kort på den underbara månen, visst var det vackert. Mille brukar stänga av telefonerna istället när man pratar med honom. Kramar om knoddar och dig =)

Ha en fin söndag.

2011-03-20 @ 12:02:28
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Babs

Din syrra har en underbar bild på månen, på mina foton är den som en liten prick men jag ska pröva ikväll igen.

Sv: Nej det är inte ett dugg svårt att göra korsord, idag fick jag ett ryck och gjorde tre stycken på raken, fast då är inte layouten gjord i datorn men det går snabbt och det tar jag en regnig dag.

Kramis

2011-03-20 @ 14:38:35
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0