Måndag och ny vecka...

Idag ska knoddarna till dagis en stund sen blir det en tripp in till stan för att kolla in salongen där jag ska jobba sen. Ska bli jätteskoj. Farmor följer med och tar hand om kiddsen =). När vi gjort det ska vi äta på mac donalds, exklusivt för oss som bor på vischan ..haha

Blir en spännande dag =)

Tjejen kom ut igår och tittade på min lilla vilding =). Hon verkar jättego så jag hoppas verkligen att det funkar denna gång. Hon hade en liknande hästbakgrund som mig själv, så jag tror inte att min tottis blir någon jättestor utmaning för henne. Jättelätt att prata med oxå, vi bubblade o pratade så jag nästan hade träningsvärk i käkarna när jag kom in. =) Så nu håller jag tummarna på det här =)


Kommentarer
Postat av: Babs

Jag håller både tummar och tår för att det ska bli bra!

Kram

2011-03-21 @ 08:24:44
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Jane

Vad bra att det gick bra med hästen.

Vad kul att titta på salongen och träffa dina nya arbetskamrater...

Kramar i massor / Moster Dilldill

2011-03-21 @ 09:46:14
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0