Nää, va nu då???

Full snöstorm när jag tittdade ut i morse. Stora flingor i massor, gick knappt att se något ute, var bara vitt... Snacka om att man blev förvånad, fast man vänjer sig fort vid vårsolen och vi är ju faktiskt forfarane inne i mars som ju är en vintermånad, jag har nog tagit ut våren lite i förskott =) men jag längtar så otroligt mycket efter våren nu =) Som tur var höll det upp när vi åkte till dagis iallafall.

Denna vecka har varit helt hysterisk med möten inbokade nästan varje dag och så oxå idag. Nu ska jag åka iväg och träffa min jobbcoach, jätte trevlig o bra tjej =), kan verkligen rekomendera det til andra som är arbetslösa eller har planer på att byta inriktning i arbetslivet, jag har fått så mkt råd och tips och peppning. =)

Mötet igår var oxå superbra =), men det är mycket att tänka på, det värsta är ekonomin och bokföring för jag tycker att det är så tråkigt och krångligt, gäspar instinktivt direkt när någon nämner orden eller bara jag tänker på det, men sätter man sig in i det lite mer så kanske det blir roligare + att det gäller min grej nu och då blir ju läget lite annat, hoppas jag?! 

Nej nu är det dags att åka...

Kommentarer
Postat av: Jane

Här är det i alla fall vår (sådetså)!!!!!!!

5 grader varmt och sol! Vad sa du nu då?

Varma sköna vårkramar / Moster Dilldill

2011-03-10 @ 13:58:14
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Kort

Full snöstorm här oxå...kan trösta dig med att jag ringde dottern vid 14 och då hade det börjat snöa i Stockholm oxå ;)Tror att det blir annar med bokföring och andra tråkiga saker när du jobbar för din egen sak...Ha en fin em och kväll! kramar

2011-03-10 @ 15:07:00
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Evelyn

Haha jag hade inte ens tänkt på att det stod fel... =)



Ber om ursäkt för att jag är så dålig på att titta in, just nu är det mycket att göra så det hinns inte med i den utsträckning jag hade önskat. Hoppas ni har det bra trots snön, här gjorde snön mest nytta tror jag, isen blev poösare med blötsnön på så det gick bättre att ta sig hem än vanligt!



Hoppas du får en toppenfredag! Kramar

2011-03-10 @ 23:07:45
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0