Superhalka, sladd in i stall...

Idag har jag varit borta hela dagen, for hem till mina föräldrar och mötte upp med min kära syster och hennes "gubbe" och snuttpluttbrorsson. hade med mig stora nagelportföljen (en stor verktyslåda i två våningar) här skulle fixas naglar =) sååå kul, och dessutom lite problemlösningar denna gång, inte alltid det enklaste att fixa lätta lösningar till oss nagelbitare, men man har lärt sig lite under åren som tur är i o m att jag är nagelbitare själv. =) älskar problemlösning och skapande så jag njöt varje sekund =) Hoppas att hon är nöjd, blev en rejäl förändring mot innan =)
Tyvärr hade jag glömt kameran men systra min tog lite kort iaf. =)

Blev så glad över all uppmärksamhet här på bloggen efter att syster nämnt att jag ska börja blogga på Amelia oxå, blir mer av en blogg om mitt jobb och alla naglar och allt runt om det. Kommer inom kort, måste bara fnula på lite saker först. Tills nya bloggen startar kommer här lite inlägg då och då om nagelverkstan =) och nya målerier här som tidigare. Vill bara passa på att tacka för alla fina/snälla kommentarer =)

När jag åkte hem igen nu på kvällen hade det börjat bli lite kallare ute igen, men vägarna var torra och fina tills jag kom in på gårdsplanen där det var total blank-is, så när jag skulle svänga upp mot huset så fick jag släpp på alla fyra och jag började glida rakt mot stallet, och trots att jag inte körde fort och har 4WD så kunde jag inget göra då hela bilen gled i sidled. som tur var stannade bilen vid en snödriva precis innan stallet annars hade hästarna haft en ny sovkompis i stallet inatt ;) lite hjärtklappning och skakiga ben hann jag få, märkte jag när jag slutligen parkerat bilen framför huset och skulle kliva ur. Men vad vore livet utan lite spänning???

Kommentarer
Postat av: Kort

Hua...visst är det otäckt när man inser att man inte på något vis kan kontrollera bilen =/

Kanonjobb du gjort med syrrans naglar, så snygga =)

Sov gott lillasyster, nattiskramar <3

2011-03-13 @ 00:36:17
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jane

Usch så du säger! Kkulle det hända dig någonting min älskade syster så skulle jag bli JÄTTE arg!

Och det går ju inte.

Tusen tack för mina fina naglar jag är SUPER DUPER nöjd.

Ska bli härligt att träffa dig och mosters gosar nästa vecka.

Kärlek och kyssar samt massor av kramar / Syrran / Moster Dilldill

2011-03-13 @ 00:47:39
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Babs

Hihi, ja det var väl tur att bilen stannade jag tror inte hästarna hade gillat den sovkompisen.

Jag såg korten hos systra din, du fixade naglar åt henne och hon fixade med ditt hår. Ni verkar ha det så trevligt när ni möts.

Kram

2011-03-13 @ 08:36:30
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0