Trött men ändå full av energi...

Knoddisarna har sovit lite si så där inatt. Så det har varit en del spring inatt. Sen vaknade de tidigt imorse, minstingen somnade om med inte storplutten, så det var bara att pallra sig upp och se glad ut. =)

Solen lyser iallafall här nu på morgonen, men inte riktigt lika starkt som igår, och visst ser man lite små vita molntyssar på den annars så klarblå himlen. Vad mysigt väder det var igår, helt underbart. Så skönt att känna de här första lite vårtaffliga försöken från solen att värma efter en lång och kall vinter. Så skönt att känna värmen i ansiktet. Vi var ute hela eftermiddagen, tills solen gick i moln och det blev kallt strax efter 16 tror jag hon var när vi slutligen gick in. Mina små hjärtan hade så fina rosor på kinderna hela kvällen. Så söta, och gissa om de somnade fort =) Äntligen kan man börja vara ute och leka, har varit så himla kallt ett tag + att vi varit sjuka så det har nästan kännts som ett fängelse här hemma.

Igår satt jag hela kvällen och målade naglar, och ojjj vilken skillnad det var när man hade rätt verktyg. Nu är det bara ett par lacker jag skulle behöva, täckande vi, svart och silver för att det ska funka riktigt bra =) Men det var riktigt kul. Försökte faktiskt ta kort men jag har inte den kapaciteten på min kamera att kunna ta de närbilder som behövs för att kunna se vad jag har gjort för nu är det väldigt små grejer, små små prickar, streck, små blommor med olika nyanser =). Ska försöka få till någon bild ute idag, men är tyvärr inte så hoppfull över att man kommer att kunna se allt ändå. men det är värt ett försök =)

Kommentarer
Postat av: Jane

Du fyller ju år någon gång och då kanske du vill ha en kamera som du kan göra snygga närbilder med.

Kärlek och kyssar / Moster Dilldill

2011-03-04 @ 10:20:11
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0