Nu har det startat...

...allvaret...hehe
Kursens första dag avverkades igår. och nu är jag om möjligt ännu mera taggad.
Det är super intensivt, med mycket nytt att lära, just nu snurrar allt bara runt i knoppen. på torsdag tar vi de första manikyrkunderna så då ska allt sitta, produktinfo + 3 olika typer av manikyr, så det är bara att öva öva öva. Vi övar på varandra så idag har jag förutom att jag utfört det själv även fått två olika typer av manikyr ... superskönt =) kommer inte att vara torr eller narig om händerna de närmaste 7 veckorna iaf ;)

Det är långa dagar plus pendlingstid, men som tur är har jag mina underbara nära o kära som hjälper till med barn och djur så det funkar, denna vecka har ju knoddarna blivit förkylda, så även denna vecka tillbringas hemma istället för på dagis. Vilket så klart har varit lite knixigt, men det har löst sig smidigt tack vare detta. <3<3<3

Sitter o väntar på att få lägga in en ny laddning ved i pannan sen ska jag gå o sova, för natten som var blev det inte mycket sömn alls eftersom lillen var dålig o hade svårt att sova.

Kommer nog inte att hinna med att skriva så mycket och ofta här den närmsta tiden, men när jag hinner och kan så skriver jag nån rad.

Kommentarer
Postat av: Jane

Har full förståelse för att du inte hinner vännen.

Vad kul att du trivs med utbildningen.

Hoppas att barnen kryar på sig snart...

Kramar i massor / Jane

2011-04-06 @ 12:21:58
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: kort

Vad roligt att du kommit igång nu =)

Hoppas barnen får vara friska denna vecka.

kramar

2011-04-10 @ 12:33:56
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Jane

Nu har jag ingen förståelse längre !!!

Både du och syrran struntar i bloggningen. Bläää

Jag känner mig jätte ensam nu. (Blink)

Kramar i massor / Moster dilldill

2011-04-11 @ 19:46:33
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Kort

Kikar in och önskar dig en glad påsk och så kommer det även påskkramar =)

2011-04-21 @ 10:28:29
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0