Påskledig =)

Det har varit rätt tyst här ett tag.

Det är väldigt intensivt med kursen, långa dagar och mycket plugga och öva, så det har inte blivit mycket tid över till vare sig dator eller TV. Men det är jättekul iallafall och absolut värt besväret, lär mig massor och har lärt känna massor av underbara människor.

Men nu är det påskledigt till tisdag nästa vecka. =) Är faktiskt riktigt skönt. Spenderar all tid här hemma med min underbara familj och även med nära o kära =). och jo lite plugg har det blivit oxå så klart ;)

Kan bli lite stiltje här ett tag till men jag skriver så klart så fort jag har lite tid över, och när kursen är klar. Tre veckor har redan gått...det går så fort. bara 4 kvar nu =)

önskar er alla en riktigt trevlig fortsatt påsk i detta uuuunderbara vårväder. =)

Kommentarer
Postat av: Kort

Jag är så glad för din skull, jobba med något som man verkligen gillar =),

Jag kommer att hoppa över bloggen mycket nu när vår och annat prioriteras..

Men till vintern blir det nog mer knackande på tangenterna =) kramar

2011-04-26 @ 20:08:54
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0