Lugnet efter stormen

Nu är det så tyst här hemma så man tror att man blivit döv. Stressigt och härjigt var det för bara några minuter sen. Det blev till och vara hemma idag för min del för det är bihåleinflammation jag har och igår em/kväll blev jag superdålig och kunde bara ligga ner. fick barnen att sitta och titta på film som tur var. Inatt har jag sovit dåligt och har svårt att äta för att det värker ända ner i tänderna =(, och inte får man penecillin fick jag reda på idag, utan svaret att det går över om två - tre veckor...jaja, men då så...suck!

Barnen ska iallafall vara hos mormor och morfar idag så nu ska jag verkligen vila, det är ju svårt att göra det annars, med de små skruttarna busandes omkring en. =)

Storplutten var så go, igår gick jag upp och vilade på kvällen när gubben kommit hem. Jag hade svårt att somna ordentligt, utan slumrade till och vaknade med jämna mellanrum. Plötsligt hörde jag någon som tassade försiktigt i trappen, jag låg i nån slags dvala, och så pappans röst nerifrån, "väck inte mamma nu bara", "nä, jag ska bara titta", sa stuplutt så tyst han kunde...sen blev det tyst en kort stund och sen hörde jag en svag viskning "Underbara mamma" och så tassade han ner...blev så rörd att det kom tårar =) gosplutten!!!!! <3<3<3

Nej, nu ska jag gå och vila.

Kommentarer
Postat av: Kort

Tårarna steg i ögonen på mig oxå <3 så underbar liten gosing du har...Det tråkiga svaret om pencillin har jag oxå fått när min förkylning aldrig går över. Bara att vänta ut och det väntar jag på än fast det gått snart 3 månader =(

Krya på dig, passa på att vila...Tröstekramar kommer här från storasyster

2011-02-25 @ 14:13:54
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Evelyn

Åh vad gulligt!!

2011-02-26 @ 18:07:07
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0