Ny blogg

Det här är premiärinlägget för nya bloggen, nästan lite nervöst =)

Fick reda på idag att min gamla blogg ska läggas ned och det kanske var lika bra eftersom det på senaste tiden bara varit en massa strul, med att lägga in inlägg och att kommentera.

Men det är lite ovant med en ny blogg, som ser lite annorlunda ut, var så van vid min gamla.
Det blir nog fina fisken, det här =)

Lillfisen ligger och sover och storplutt har åkt till mormor och morfar för lite miljöombyte. Inte alltid så lätt för en treåring med spring i benen att behöva vara hemma så länge och dessutom inte kunna vara ute pga kallt väder och att han är förkyld, och att dessutom på det ha en lillebror som är sjuk och som oxå behöver lite extra omhändertagande. Han tyckte det var tråkigt hemma sa han flera gånger, och jag förstår honom, tycker själv att det är tråkigt, men vad ska man göra när alla är sjuka =(

Håller på och nystar i mitt nya projekt, lägger ut lite trådar här och där =) Känner mig faktiskt gladare än på länge, att äntligen ha ett mål att jobba för =)


Kommentarer
Postat av: Kort

Kram syrran och välkommen hit <3

Uppmanar dig bara att kopiera din förra blogg och spara den. Du och jag har ju "typ" dagboksbloggar, så roligt att gå tillbaka och se vad som hänt, man glömmer ju fort =)

Sov gott! nattiskram

2011-02-22 @ 00:09:18
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Kort

Kram syrran och välkommen hit <3

Uppmanar dig bara att kopiera din förra blogg och spara den. Du och jag har ju "typ" dagboksbloggar, så roligt att gå tillbaka och se vad som hänt, man glömmer ju fort =)

Sov gott! nattiskram

2011-02-22 @ 00:10:38
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0