Håll i hatten...

jisser vad det blåser =)
och töar =)
Vi har fortfarande mycket snö kvar men väldigt mycket har töat bort och på vissa ställen är vägen helt framme =)

Idag har vi fixat ute o inne, vattenkranar utbytta i sadelkammarn så nu har vi vatten igen, ska bli såååå skönt att slippa dra dunkar ända inifrån huset =) det går ju an så länge det är snö o is på vägen men nu när det försvinner och nu när vi dessutom har stora vattenpölar på den vägen så blir det ju lite drygt, men nu slipper jag som sagt det =)

Vi har varit o hämtat småknoddar och kom ganska nyss hem...jisses vad denna dag försvann fort, hade glömt att man skulle dra fram klockan så en timme bara försvann och det märks verkligen.

Gubbe är uppe o nattar just nu, osäker på om det blir dagis imorgon för lillfisen har varit dålig i magen idag och nu på kvällen upptäckte vi att storfisen gick o kliade sig på örat och där var ett par små vit-röda prickar, kan det vara svinkoppor? Hoppas inte men det stod att det brukade klia så jag är lite orolig att det är det... =(

Nu är det bara en vecka kvar tills jag blir student igen =) ska bli så kul =) Längtar!!! (Även om det blir lite bökigt med allt runt omkring, men jag har ställt in mig på att det kommer att bli mycket, och i slutändan är det defenitivt värt det) =)

Kommentarer
Postat av: Jane

Det kommer att bli JÄTTE bra med skolan och allt runt omkring! ( Jag lovar )

Kramar i massor / Moster Dilldill

2011-03-27 @ 23:22:53
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Babs

Här har det kommit några centimeter snö inatt så nu är det alldeles vitt ute igen, jag som hade börjat skymta barmark på vissa ställen.

Kram

2011-03-28 @ 08:46:55
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Kort

Lycka till! Samma här massor av snö har tinat bort, men det finns ändå mycket kvar.

Kramar

2011-03-29 @ 08:34:42
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0