Jaha, vintern tar sina sista tag...

... och det ordentligt. Idag har jag varit på möte inne i stan och det var en pärs att ta sig in, man såg knappt vart vägen fanns, det var dessutom så konstigt ljus så allt blev bara vitt, vitt, vitt här ute på vischan... Lite småläskigt när man fick möte :/

Kom iallafall fram ordentligt och mötet var både spännande och givande =) önskar bara att man hade lite mer egentid så jag skulle hinna med lite mer än jag gör just nu. men det blir lite bättre när knoddisarna börjar gå på dagis igen nästa vecka. de är bättre nu knoddarna, men fortfarande lite knorriga o oroliga i magen. Tur iallafall att en annan klarade sig ifrån det där eländet. =)

Har pysslat lite med naglarna igen, hoppas på att kunna komma igång med nya bloggen oxå nu efter helgen. 

I helgen kommer det dessutom ut en tjej och ska titta på min ena häst, som hon ska hjälpa mig med ett par dagar i veckan. Hoppas verkligen att det blir bra denna gång =)

Idag är det åter igen fredag och ikväll blir det som vanligt fredagsmys med nån go mat (som jag inte bestämt vad än...) och lite chips o godis. Uppskattas av både stora som små, tvåbenta o fyrbenta =)

Här kommer lite bilder på naglar igen.... =)

Denna gång blev det blommor och fjärilar (tyvärr blev tummens fjäril lite smetad på ena kanten eftersom jag gjorde den på dagen och precis när jag var klar hade lillfisen gjort nr 2 i blöjan och det var bara att ställa sig o byta) =)







Och en design jag hade tidigare:




Kommentarer
Postat av: Jane

Ojojoj !!!

Vilka snyggingar till naglar.

JAG VILL OXÅ HAAAAAAA......

Älskar dig min fin syster. / Moster Dilldill

2011-03-18 @ 17:48:46
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Babs

Jag har ju äkta långa naglar men när jag var nagelbitare för en herrans massa år sedan så satte jag på lösnaglar när jag skulle bort eller så. Det gick ju knappt att ta i saker och ting, hur sjuttsingen klarar du det med både barn och djur.

Snygga är dom - naglarna.

Kram

2011-03-19 @ 07:41:22
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Kort

Hoppas du får en bra hästtjej denna gång. Tycker du är superduktig, naglarna är så SNYGGA, fjärilen är outstanding..

Ha en fin lördag goa lillasyster, kramar

2011-03-19 @ 10:11:17
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0