Såå tyst...

Man tror nästan man blivit döv när barnen inte är hemma. Gubben tog barnen o for iväg till farmor för att mamsen skulle få lite egentid =). Fast det är klart har ju min ena "marskatt" som väsnas o "sjunger" lite emellanåt, så helt tyst är det ju inte. Kanske dags att sätta på lite musik, är man ju inte så bortskämd med längre förutom när man sitter i bilen, fast då är det som oftast mamma mu o kråkan som skrålar i högtalarna..

Har mest suttit vid datorn faktiskt och jobbat med materiel till hemsida o blogg (är ju nästan kriminellt att vara inne när det är så underbart väder ute, men, men, thats life, man måste ta fatt i de tillfällen som ges =) och det är ju himla kul oxå så jag klagar inte så väldans mycket ändå...

Nu tog jag en liten kaffepaus och känner att jag nog faktiskt måste ta något att äta oxå, har ju bara ätit frukost, man glömmer bort både tid o rum när man sitter som en datanörd med näsan klistrad framför skärmen. =)


Kommentarer
Postat av: Jane

Hoppas att maten smakade bra.

Det ska bli JÄTTE spännande och se din blogg och hemsida.

Jätte kramar / Moster Dilldill :)

2011-03-19 @ 18:08:32
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Kort

Tack för alla dina goa kommentarer, det är/har inte varit vajsing på vår blogg särskilt ofta(peppar, peppar). Men igår var det, jag var in och kommenterade dig och Eve, no problems....sedan ringde Jane och berättade att det inte gick att skriva på min blogg och att fler kommenterat det.



Blev så GLAD när du skrev att knoddarna gillade mina bilder <3 =) Ha en bästa kväll min goa lillasyster, kramar om er alla <3

2011-03-19 @ 20:34:42
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0