Tvättmaskin och tumlare jobbar för fullt

Jaha...då var det så, magsjuka barn här, inatt blev även storplutten dålig. Vi var på väg att byta sängkläder i helgen, men hann inte och tur var väl det för nu sker det automatiskt ;) Tvättmaskinen har gått hela natten och torktumlaren lika så.

Mitt test funkade inte så bra tyvärr, men det kan göra det med lite andra lacker =) jättehäftigt är det iallafall och jag återkommer senare med nytt test som nog kommer att gå bättre, hoppas jag =)

Har funderat en hel del på ett passande namn till firman och kom på ett som jag tyckte om, men sen när jag kollade upp det var det så klart upptaget så nu får jag fundera ut ngt annat, har ett ev måste bara "känna på det" lite innan jag bestämmer mig =)

Istället blev det lite ny målning bara, i all hast eftersom det var lite oroligt om ungarna skulle vakna.



senaste målningen...



mina naglar utan lack, naglarna är gjorda i gele, utan dessa naglar har jag mkt korta naglar då jag tyvärr är nagelbitare och det enda sättet att få mina egna naglar att bli långa är att göra lösnaglar som får sitta tills mina egna växt ut. Nu är de ett par modeller längre än jag brukar ha, för att jag ska kunna måla lite =)





detta var en tidigare variant jag hade

Kommentarer
Postat av: Jane

Hoppas att dina pluttar blir friska snart.

UNDERBARA naglar!!!

Du hittar nog på ett coolt namn tror jag.

Kramar i massor / Moster Dilldill

2011-03-14 @ 10:15:44
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Jane

Jag vet ju inte om min kommentar kom fram så jag skriver en till !! Haha

Tycker att dom lila naglarna var kanon snygga.

Och så tror jag att du kommer säkert på ett passande namn som är ledigt.

Hoppas att barnen blir friska snart så jag får krama om er ordentligt.

Kramar i massor / Moster / Dilldill

2011-03-14 @ 13:43:50
URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Postat av: Kort

Jättesnygga naglar du gjort =) Gillade de rosa med silver bäst....hoppas småknoddarna kryar på sig fort.kramar från storsyrran

2011-03-14 @ 15:55:46
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: Babs

Jättesnygga naglar!

Hoppas pluttarna blir friska snart!

Kram

2011-03-14 @ 18:52:42
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Micke

Usch för magsjuka! Stackars er! Det enda positiva är att det inte brukar hålla på så länge. :-)



sv:

Tack! Jag önskar dig en bra vecka! :-)

2011-03-14 @ 21:42:02
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0