Hjälp, jag ska föda barn...nuu...hur gick det här till???

...nä ok, jag drömde bara och det var visst magen som gör ont...kl 1 på natten började det och höll på hela natten, med magknip o dassbesök stup i kvarten... Var helt färdig på morgonen när vi skulle upp, så det var bara att ringa dagis o skola och berätta att vi inte skulle dyka upp idag, utan vara hemma.

Men man ska nog inte klaga, för sämre dagar/väder finns det ju =) satt ute med barnen från kl 10. mycket enklare när de är ute och leker för då kan jag sitta mer och ändå vara med i deras lek i tex sandlåda o dyligt. och som ett litet plus blir man ju lite mindre blåvitaktig i hudfärgen på kuppen ;)

Har kännts rätt ok på dagen iaf, men lite moligt till o från, lite mera till nu på kvällen igen tyvärr, hade 38 grader nu på dagen så nån liten bakterie verkar florera trots allt, hoppas natten blir lugn iaf, har svårt att vara hemma från skolan för länge, man missar massor på en dag bara eftersom det är så intensivt... =(

Nu är det dags att försöka gå upp o sova i värmen...piuh...det är 28,4 grader inne här nere och då kan man lätt plussa på ett par grader på övervåningen... kan tippa 30-31 där uppe... Det är nog dags att leta fram ACn nu...

Kommentarer
Postat av: Kort

jag behåller rullgardiner nere och drar ned i vardagsrummet, då blir huset svalt =) öppnar inget fönster förrän till natten.

krya på dig goa syster, kramar

2011-05-11 @ 23:42:09
URL: http://kort.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0