Flugsmällar..

Riktigt regnväder i morse när vi vaknade, fick damma av min gamla ridregnkappa när vi skulle till dagis. En av fröknarna flinade då hon såg mig o frågade om det regnade på oss... Såg nog rätt lustig ut kan jag tänka, men hellre det än blöt :-)

Lugn dag annars, hittade fyra par byxor åt L så nu klarar han sig nog ett litet tag iaf... hoppas jag :-) och ny/bättre färg till stugan :-) annars har vi haft en mysdag idag jag o grabbarna. Faktisk skönt med en dag som man slipper känna press att va ute o fixa. Vi satt o myste i soffan och tittade på film o fikade istället.

På kvällskvisten har jag lekt jägare..med flugsmällan i högsta hugg, har jag gått bärshärkargång. Trodde att det var ca 5 flugor inne i tv-rummet, men det måste varit ca 15-20 st. Tappade räkningen efter 10. Visst, de bits ju inte, men är fruktansvärt irriterande, så nu är det skönt att åtminstone några av dem är borta. Så nu tycker jag att det får räcka för idag så nu ska jag gå o sova.

tack o hej, leverpastej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0