En olycka kommer sällan ensam....

Nä, nu får det väl ändå vara nog...
 
I fredags fick jag ta ut veterinär till stora hästen för han hade en pinne som satt fast ovanför hoven, var på vippen att vi fick åka in till Strömsholm för att ultraljuda för att se så inte leden var skadad eller att han hade något skit kvar i såren, men han fick stelkrampsspruta och  penicillin och övervakning att han inte svullnade i benet eller fick feber för då skulle vi åka in, men det verkar klara sig än så länge...peppar, peppar .... 4500 ca gick den notan på =( =( =(
 
Min lilla ängel, robotdammsugaren la av, eller laddningen har slutat fungera, mitt i pälsfällartider, suck.
 
En av fiskarna har dött.
 
Och imorgon åker jag med yngsta katten (6åringen) till veterinären, han har kräkts galla ett par dagar och gått ned ganska mkt i vikt och har vätskebrist, så nu får vi se vad prognosen blir för honom...det blir en dyr månad det här =( Hoppas bara att det är något de kan fixa så vi får med honom hem igen
 
så jag avslutar som jag började
Nu får det väl ändå vara nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0